Gusto Media silver agency partner van HubSpot
In een half jaar is Gusto Media – in goed Nederlands – Silver Agency Partner van HubSpot geworden. Een bijzondere mijlpaal en mooie tussenstop tijdens onze gave reis. Trots op het Gusto team, maar vooral ook trots op de Gusto klanten. De reis begon ruim 6 maanden geleden. Toen is de knop daadwerkelijk omgezet. Gusto…
Lees meerVastgoedsector, bereid je voor op de toekomst!
De gemiddelde huizenprijs stijgt. Weer. De rente is nog steeds laag. Het gaat goed in het vastgoed. Maar blijft dat zo? Nu is het moment om je marketing op orde te brengen en je voor te bereiden op een andere situatie. Regelmatig krijg ik het naar mijn hoofd geslingerd: “Ja, slim. Nu op de vastgoedmarkt…
Lees meer8 blogs die iedere vastgoedmarketeer moet leren kennen
Het is veel werk om een marketeer te zijn in de vastgoed. Toch wil je op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarom zetten we in dit artikel de 8 belangrijkste blogs op rij. Handig, wanneer je wat inspiratie op wilt doen. Natuurlijk ken je geijkte platformen als vastgoedjournaal.nl en Holland Prop Tech. En…
Lees meerDe juiste leads met vastgoedmarketing – doe aan leadscoring
De juiste leads binnenhalen? Dat is nogal een uitdaging. In de vastgoedmarkt wordt er nogal gefocust op de kwantiteit. Veel leads is beter, lijkt het devies. Daar denken wij anders over. Wij vinden dat je eerst goed moet nadenken welke leads kwalitatieve leads zijn. Maar kwalitatieve leads herkennen, hoe doe je dat? Leadscoring. Iedereen schrijft…
Lees meer4 redenen waarom de vastgoed aan videomarketing moet doen
Videomarketing is binnen steeds meer industrieën een perfecte manier om (potentiële) klanten te engagen. Een belangrijke reden is omdat mensen visuele informatie 60.000 sneller opnemen dan tekst. En in een wereld waar de aandacht spanne steeds korter wordt, kun je dus niet meer om video heen. De vastgoedmarkt leent zich bij uitstek goed voor video content.…
Lees meer11 redenen waarom een vastgoed marketeer aan Inbound Marketing moet doen (deel II)
Woningen tekenen waar de bewoners op zitten te wachten. Dat kan. En steeds beter. In deel 1 bespraken we waarom je doelgroep een inbound marketing benadering prettig vindt. Nu zetten we op een rij waarom dit voor je organisatie ook heel fijn is. Het marketinglandschap is de laatste jaren enorm veranderd. Dat is niet zo…
Lees meerGusto Media’s duizendpoot – ontmoet Rutger Wink
Gusto Media groeit. En dat kan het niet alleen. Daarom werken we samen met toffe mensen die gepassioneerd zijn in hun vak. In deze blog wil ik ze in het kort aan je voorstellen. Te beginnen met Rutger Wink. Rutger Wink (26) is een concept en multimedia ontwikkelaar met passie voor design. Functioneel moet het…
Lees meerSmarketing: tips voor betere samenwerking tussen marketing & sales
Het gebeurt veel te weinig: marketing en sales organisaties die echt goed samenwerken. Terwijl die samenwerking één van de belangrijkste succesfactoren is van jouw vastgoedorganisatie. Wanneer deze twee ‘clubs’ meer met elkaar communiceren, verlopen heel veel processen een stuk efficiënter. Lees: dat bespaart je organisatie tijd én geld.
Lees meerHet content abonnement van Gusto Media
Wist je al dat het bestond? Het Gusto Media content abonnement? Dat is een laagdrempelige manier waarop Gusto content levert. Waarom? Dat leggen we in het kort uit. De marketing aanpak van Gusto Media heet Inbound Marketing. Een gestructureerde aanpak, waarin we content koppelen aan de klantreis, het juiste CRM, de data-analyse en marketing automation.…
Lees meer11 redenen waarom een vastgoed marketeer aan Inbound Marketing moet doen (deel I)
Zou het niet geweldig zijn? Dat je als ontwikkelaar de woningen tekent waar de bewoners op zitten te wachten. Dat gaat een stuk makkelijker wanneer je aan de slag gaat met Inbound Marketing. We zetten de belangrijkste redenen om aan Inbound Marketing te doen voor je op een rij.
Lees meer