4 redenen waarom de vastgoed aan videomarketing moet doen

Videomarketing is binnen steeds meer industrieën een perfecte manier om (potentiële) klanten te engagen. Een belangrijke reden is omdat mensen visuele informatie 60.000 sneller opnemen dan tekst. En in een wereld waar de aandacht spanne steeds korter wordt, kun je dus niet meer om video heen. De vastgoedmarkt leent zich bij uitstek goed voor video content.…

Lees meer

Gusto Media’s duizendpoot – ontmoet Rutger Wink

Gusto Media groeit. En dat kan het niet alleen. Daarom werken we samen met toffe mensen die gepassioneerd zijn in hun vak. In deze blog wil ik ze in het kort aan je voorstellen. Te beginnen met Rutger Wink. Rutger Wink (26) is een concept en multimedia ontwikkelaar met passie voor design. Functioneel moet het…

Lees meer

Smarketing: tips voor betere samenwerking tussen marketing & sales

Samenwerking sales & marketing

Het gebeurt veel te weinig: marketing en sales organisaties die echt goed samenwerken. Terwijl die samenwerking één van de belangrijkste succesfactoren is van jouw vastgoedorganisatie. Wanneer deze twee ‘clubs’ meer met elkaar communiceren, verlopen heel veel processen een stuk efficiënter. Lees: dat bespaart je organisatie tijd én geld.

Lees meer

Het content abonnement van Gusto Media

Content abonnement

Wist je al dat het bestond? Het Gusto Media content abonnement? Dat is een laagdrempelige manier waarop Gusto content levert. Waarom? Dat leggen we in het kort uit. De marketing aanpak van Gusto Media heet Inbound Marketing. Een gestructureerde aanpak, waarin we content koppelen aan de klantreis, het juiste CRM, de data-analyse en marketing automation.…

Lees meer

Een nieuwe website

Gusto Media heeft een nieuwe website

Gusto Media is al jaren werkzaam in de vastgoed marketing, maar de tijd nemen om deze focus ook naar buiten te communiceren? Daar is het nooit van gekomen. Tenminste, tot nu toe. De nieuwe website is een feit.

Lees meer