Gusto Media groeit – al eventjes. Tot voor kort kwamen er dan meer freelancers bij Gusto, maar nu willen we ook gaan groeien met vast personeel.  En dat lukt, want sinds deze week (15 januari!) is Anne Kous in dienst van Gusto Media. Welkom Anne! Stel je jezelf even voor? Hoi, ik ben Anne. Ik…

Lees meer

Video’s, insta stories, blogs, nieuwsbrieven, nieuwe websites en nog veel meer. Wat maken we toch gave content voor de vastgoedmarkt. Belangrijk om te vertellen, want als HubSpot partner worden we nogal eens gezien als softwareleverancier. Maar dat zijn we niet. We zijn een content marketing agency, die gewoon graag een stapje verder zet. En die…

Lees meer

De volgende halte in de Gusto reis is bereikt: we zijn Gold Agency Partner van HubSpot geworden. Een fijne bevestiging dat we goede stappen maken als bureau en tevens hét bewijs dat onze vastgoed marketing aanpak goud waard is. Wat doen we bij Gusto dan? We helpen projectontwikkelaars, gemeentes en andere stakeholders bij het in…

Lees meer

Het is een persoonlijke zoektocht: je weg vinden in de klimaatdebatten. Voor mij staat echter vast: initiatief nemen is beter dan niets doen. Zowel persoonlijk als zakelijk. Daarom wordt Gusto Media partner van Trees for All. Duurzamer in het leven staan is een persoonlijke zoektocht. De eerste persoonlijke stap – naar zonnepanelen – is gezet.…

Lees meer

De verkoop van je nieuwbouwproject loopt niet meer zo lekker. Waar het voorheen uitdelen was, merken veel ontwikkelaars dat je juist meer moet trekken om te verkopen. Maar wat doe je dan om de verkoop van je nieuwbouwproject te versnellen? Je prijzen aanpassen? Nog meer mensen aanspreken met de vraag of ze misschien willen kopen…

Lees meer

Gusto Media heeft een succesvolle koppeling tussen de marketingsoftware HubSpot en Het Nieuwbouw Platform gelegd. Daarmee is Gusto direct implementatiepartner van dit platform. Deze technische koppeling is een logische stap voor Gusto, want dit platform is voor veel projectontwikkelaars een startpunt voor het aanbod van nieuwbouwprojecten. Gusto Media heeft als eerste partij in Nederland een…

Lees meer

We zijn flink gegroeid. We hebben nieuwe klanten mogen verwelkomen en onze bestaande projecten zijn succesvol uitgebouwd. Ik ga nog even door: we zijn in 2018 silver agency van HubSpot geworden, hebben een koppeling gelegd met Het Nieuwbouw Platform en we hebben nieuwbouwgebieden echt op de kaart gezet. Met dit alles hebben we gave successen geboekt…

Lees meer

Interview Martin Switzar, Hoofd Verkoopstrategie VORM Ontwikkeling B.V. “Wanneer we negatieve reacties krijgen op Facebook vanwege onze prijzen, hebben we ons werk niet goed gedaan.” Aan het woord is Martin Switzar, sinds januari van dit jaar Hoofd Verkoopstrategie bij VORM Ontwikkeling B.V., in de ‘volksmond’ beter bekend als VORM. “Het gevaar is dat je met…

Lees meer

Ben jij een vastgoedmarketeer? Dan ben je waarschijnlijk veel in de weer met allerlei middelen zoals Facebook, Instagram, nieuwsbrieven en wellicht af en toe een print uitgave. Maar heb je wel eens van inbound marketing gehoord? Met deze aanpak zet je bovenstaande middelen veel bewuster in. Combineer die inbound aanpak met HubSpot en je hebt…

Lees meer
Gusto Media Ziver Partner HubSpot

In een half jaar is Gusto Media – in goed Nederlands – Silver Agency Partner van HubSpot geworden. Een bijzondere mijlpaal en mooie tussenstop tijdens onze gave reis. Trots op het Gusto team, maar vooral ook trots op de Gusto klanten. De reis begon ruim 6 maanden geleden. Toen is de knop daadwerkelijk omgezet. Gusto…

Lees meer