“Ik ga voor duurzame relaties”

Inchecken bij je drijfveren. Ik doe dit steeds vaker. Bij mezelf, maar ook bij anderen. Zo ging ik, Jasper, ook in gesprek met Jan-Maarten Elias. Hij maakte een paar jaar geleden de overstap van goede comfortabele baan naar zijn eigen bedrijf. Hij startte met ondernemen om Nederland verder te verduurzamen. Op zijn 49ste! Ik checkte…

Lees meer

Koester jij je eigen database?

Arda, ontwikkelaar bij Lingotto, zei het al op dit blog: we moeten onze schaarse grond koesteren. Maar ben jij – als sales manager of marketeer – wel je eigen database aan het koesteren? Of bouw jij je marketinghuis nog steeds op gehuurde grond? Het belang van je eigen CRM is groter dan ooit. Jasper legt…

Lees meer

Duurzame inspiratie: 3 video’s om jou te prikkelen

We staan als samenleving voor een grote opgave: het tekort aan woningen oplossen terwijl we onze footprint willen verkleinen. Om jou te inspireren over het belang van deze taak deelt Jasper in dit artikel drie prikkelende video’s. Kijk je mee? Je kunt niet zonder betekenis zijn Ons idee over de economie – klopt dat wel?…

Lees meer

“Wij koesteren onze schaarse grond”

Inchecken bij je persoonlijke drijfveren en hoe je die in je werk kwijt kunt: een belangrijk thema. Want wanneer je persoonlijke doelen kwijt kunt in je werk, sta je ultiem in je kracht. Dus ga ik, Jasper, af en toe op pad om in te checken bij collega’s of vrienden om het te hebben over…

Lees meer

Gesegmenteerde vastgoedmarketing in 6 stappen

Het lijkt zo makkelijk: de verkoop van een nieuwbouwproject. Er staan toch altijd honderden kopers in de rij? Nou, wij zien nog regelmatig onnodig lange verkooptijden of mismatches tussen vraag en aanbod. En dat eerste gebouw in een grotere gebiedsontwikkeling? Daar kijken kopers soms liever de kat uit de boom. De oplossing? Gesegmenteerde vastgoedmarketing. Hoe…

Lees meer

Welkom Patrick!

Nieuwe collega: Patrick

Een nieuwe collega bij Gusto. Dat vraagt om een introductie. En wie kan die nu beter geven dan Patrick Simon zelf. Welkom bij het team Patrick. Fijn dat je erbij bent. En: take it away! Hoi, ik ben Patrick! Ik ben 26 jaar en woon in het mooie Amersfoort. Deze week ben ik officieel begonnen…

Lees meer

Gusto Media is HubSpot platinum

Gusto Media is HubSpot Platinum Agency Partner geworden. Dat is niet alleen heel tof en een bewijs van goed HubSpot werk, maar ook nog eens heel bijzonder. Er zijn maar 10 bureaus in Nederland met deze status en daarbij zijn we ook nog eens de enige met een focus op de vastgoedmarkt. Uniek dus! Een…

Lees meer

Welkom Anne!

Gusto Media groeit – al eventjes. Tot voor kort kwamen er dan meer freelancers bij Gusto, maar nu willen we ook gaan groeien met vast personeel.  En dat lukt, want sinds deze week (15 januari!) is Anne Kous in dienst van Gusto Media. Welkom Anne! Stel je jezelf even voor? Hoi, ik ben Anne. Ik…

Lees meer

Het marketing vliegwiel van Gusto Media

Video’s, insta stories, blogs, nieuwsbrieven, nieuwe websites en nog veel meer. Wat maken we toch gave content voor de vastgoedmarkt. Belangrijk om te vertellen, want als HubSpot partner worden we nogal eens gezien als softwareleverancier. Maar dat zijn we niet. We zijn een content marketing agency, die gewoon graag een stapje verder zet. En die…

Lees meer

Gusto Media heeft HubSpot Goud!

De volgende halte in de Gusto reis is bereikt: we zijn Gold Agency Partner van HubSpot geworden. Een fijne bevestiging dat we goede stappen maken als bureau en tevens hét bewijs dat onze vastgoed marketing aanpak goud waard is. Wat doen we bij Gusto dan? We helpen projectontwikkelaars, gemeentes en andere stakeholders bij het in…

Lees meer