Gesegmenteerde vastgoedmarketing in 6 stappen

Het lijkt zo makkelijk: de verkoop van een nieuwbouwproject. Er staan toch altijd honderden kopers in de rij? Nou, wij zien nog regelmatig onnodig lange verkooptijden of mismatches tussen vraag en aanbod. En dat eerste gebouw in een grotere gebiedsontwikkeling? Daar kijken kopers soms liever de kat uit de boom. De oplossing? Gesegmenteerde vastgoedmarketing. Hoe…

Lees meer

Welkom Patrick!

Nieuwe collega: Patrick

Een nieuwe collega bij Gusto. Dat vraagt om een introductie. En wie kan die nu beter geven dan Patrick Simon zelf. Welkom bij het team Patrick. Fijn dat je erbij bent. En: take it away! Hoi, ik ben Patrick! Ik ben 26 jaar en woon in het mooie Amersfoort. Deze week ben ik officieel begonnen…

Lees meer

Gusto Media is HubSpot platinum

Gusto Media is HubSpot Platinum Agency Partner geworden. Dat is niet alleen heel tof en een bewijs van goed HubSpot werk, maar ook nog eens heel bijzonder. Er zijn maar 10 bureaus in Nederland met deze status en daarbij zijn we ook nog eens de enige met een focus op de vastgoedmarkt. Uniek dus! Een…

Lees meer

Welkom Anne!

Gusto Media groeit – al eventjes. Tot voor kort kwamen er dan meer freelancers bij Gusto, maar nu willen we ook gaan groeien met vast personeel.  En dat lukt, want sinds deze week (15 januari!) is Anne Kous in dienst van Gusto Media. Welkom Anne! Stel je jezelf even voor? Hoi, ik ben Anne. Ik…

Lees meer

Het marketing vliegwiel van Gusto Media

Video’s, insta stories, blogs, nieuwsbrieven, nieuwe websites en nog veel meer. Wat maken we toch gave content voor de vastgoedmarkt. Belangrijk om te vertellen, want als HubSpot partner worden we nogal eens gezien als softwareleverancier. Maar dat zijn we niet. We zijn een content marketing agency, die gewoon graag een stapje verder zet. En die…

Lees meer

Gusto Media heeft HubSpot Goud!

De volgende halte in de Gusto reis is bereikt: we zijn Gold Agency Partner van HubSpot geworden. Een fijne bevestiging dat we goede stappen maken als bureau en tevens hét bewijs dat onze vastgoed marketing aanpak goud waard is. Wat doen we bij Gusto dan? We helpen projectontwikkelaars, gemeentes en andere stakeholders bij het in…

Lees meer

Goed Doen: Gusto Media wordt partner van Trees for All

Het is een persoonlijke zoektocht: je weg vinden in de klimaatdebatten. Voor mij staat echter vast: initiatief nemen is beter dan niets doen. Zowel persoonlijk als zakelijk. Daarom wordt Gusto Media partner van Trees for All. Duurzamer in het leven staan is een persoonlijke zoektocht. De eerste persoonlijke stap – naar zonnepanelen – is gezet.…

Lees meer

5 tips om de verkoop van je nieuwbouwproject te versnellen

De verkoop van je nieuwbouwproject loopt niet meer zo lekker. Waar het voorheen uitdelen was, merken veel ontwikkelaars dat je juist meer moet trekken om te verkopen. Maar wat doe je dan om de verkoop van je nieuwbouwproject te versnellen? Je prijzen aanpassen? Nog meer mensen aanspreken met de vraag of ze misschien willen kopen…

Lees meer

Gusto Media implementatiepartner van Het Nieuwbouw Platform

Gusto Media heeft een succesvolle koppeling tussen de marketingsoftware HubSpot en Het Nieuwbouw Platform gelegd. Daarmee is Gusto direct implementatiepartner van dit platform. Deze technische koppeling is een logische stap voor Gusto, want dit platform is voor veel projectontwikkelaars een startpunt voor het aanbod van nieuwbouwprojecten. Gusto Media heeft als eerste partij in Nederland een…

Lees meer

Matchmaking in vastgoed

We zijn flink gegroeid. We hebben nieuwe klanten mogen verwelkomen en onze bestaande projecten zijn succesvol uitgebouwd. Ik ga nog even door: we zijn in 2018 silver agency van HubSpot geworden, hebben een koppeling gelegd met Het Nieuwbouw Platform en we hebben nieuwbouwgebieden echt op de kaart gezet. Met dit alles hebben we gave successen geboekt…

Lees meer