“We verkopen woningen op maandlasten”

Interview Martin Switzar, Hoofd Verkoopstrategie VORM Ontwikkeling B.V. “Wanneer we negatieve reacties krijgen op Facebook vanwege onze prijzen, hebben we ons werk niet goed gedaan.” Aan het woord is Martin Switzar, sinds januari van dit jaar Hoofd Verkoopstrategie bij VORM Ontwikkeling B.V., in de ‘volksmond’ beter bekend als VORM. “Het gevaar is dat je met…

Lees meer

Vastgoedmarketing, inbound en HubSpot: de gouden combinatie

Ben jij een vastgoedmarketeer? Dan ben je waarschijnlijk veel in de weer met allerlei middelen zoals Facebook, Instagram, nieuwsbrieven en wellicht af en toe een print uitgave. Maar heb je wel eens van inbound marketing gehoord? Met deze aanpak zet je bovenstaande middelen veel bewuster in. Combineer die inbound aanpak met HubSpot en je hebt…

Lees meer

Gusto Media silver agency partner van HubSpot

Gusto Media Ziver Partner HubSpot

In een half jaar is Gusto Media – in goed Nederlands – Silver Agency Partner van HubSpot geworden. Een bijzondere mijlpaal en mooie tussenstop tijdens onze gave reis. Trots op het Gusto team, maar vooral ook trots op de Gusto klanten. De reis begon ruim 6 maanden geleden. Toen is de knop daadwerkelijk omgezet. Gusto…

Lees meer

Vastgoedsector, bereid je voor op de toekomst!

Vastgoed

De gemiddelde huizenprijs stijgt. Weer. De rente is nog steeds laag. Het gaat goed in het vastgoed. Maar blijft dat zo? Nu is het moment om je marketing op orde te brengen en je voor te bereiden op een andere situatie. Regelmatig krijg ik het naar mijn hoofd geslingerd: “Ja, slim. Nu op de vastgoedmarkt…

Lees meer

8 blogs die iedere vastgoedmarketeer moet leren kennen

MOZ blog

Het is veel werk om een marketeer te zijn in de vastgoed. Toch wil je op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Daarom zetten we in dit artikel de 8 belangrijkste blogs op rij. Handig, wanneer je wat inspiratie op wilt doen. Natuurlijk ken je geijkte platformen als vastgoedjournaal.nl en Holland Prop Tech. En…

Lees meer

De juiste leads met vastgoedmarketing – doe aan leadscoring

Leadscoring

De juiste leads binnenhalen? Dat is nogal een uitdaging. In de vastgoedmarkt wordt er nogal gefocust op de kwantiteit. Veel leads is beter, lijkt het devies. Daar denken wij anders over. Wij vinden dat je eerst goed moet nadenken welke leads kwalitatieve leads zijn. Maar kwalitatieve leads herkennen, hoe doe je dat? Leadscoring. Iedereen schrijft…

Lees meer

4 redenen waarom de vastgoed aan videomarketing moet doen

Videomarketing is binnen steeds meer industrieën een perfecte manier om (potentiële) klanten te engagen. Een belangrijke reden is omdat mensen visuele informatie 60.000 sneller opnemen dan tekst. En in een wereld waar de aandacht spanne steeds korter wordt, kun je dus niet meer om video heen. De vastgoedmarkt leent zich bij uitstek goed voor video content.…

Lees meer

Gusto Media groeit – welkom Rutger

Het is nogal wat dit jaar. We zijn een partnerschap aangegaan met HubSpot. We zijn voor nieuwe klanten in de vastgoed markt aan het werk gegaan – over beide volgt natuurlijk een andere update, maar bottom line: Gusto Media groeit. En dat kan het niet alleen. Daarom werken we samen met toffe mensen. In deze…

Lees meer

Smarketing: tips voor betere samenwerking tussen marketing & sales

Samenwerking sales & marketing

Het gebeurt veel te weinig: marketing en sales organisaties die echt goed samenwerken. Terwijl die samenwerking één van de belangrijkste succesfactoren is van jouw vastgoedorganisatie. Wanneer deze twee ‘clubs’ meer met elkaar communiceren, verlopen heel veel processen een stuk efficiënter. Lees: dat bespaart je organisatie tijd én geld.

Lees meer