Gusto Media is HubSpot Platinum Agency Partner geworden. Dat is niet alleen heel tof en een bewijs van goed HubSpot werk, maar ook nog eens heel bijzonder. Er zijn maar 10 bureaus in Nederland met deze status en daarbij zijn we ook nog eens de enige met een focus op de vastgoedmarkt. Uniek dus! Een goed moment om eens te vertellen wat HubSpot is.

HubSpot is een software dat heel veel samenbrengt. Het is een CRM, maar je beheert ook je socialmediakanalen, je mailings, je websitestatistieken en je kunt er je sales proces beheren. Daarmee vervangt het ook heel veel. Software als Google Analytics, Hootsuite en Mailchimp heb je niet meer nodig. Je hebt tenslotte alle data centraal staan. En dat scheelt iedereen – van de projectontwikkelaar tot de makelaar – een hele hoop tijd. En het brengt nog veel meer, namelijk relevantie voor je klanten; de uiteindelijke kopers van een vastgoedproject.

Die relevantie levert die HubSpot-motor natuurlijk niet zomaar. De tool is slechts de tool. Onze content en marketing aanpak is de brandstof die door de tool stroomt. De kracht van Gusto Media is dat we samen met de ontwikkelaar een strategie bepalen en die laten samenvallen met creativiteit. Dan begint de motor te draaien.

Data-first

Met onze data-first aanpak analyseren wie de doelgroep in de database nu eigenlijk precies is. Waar zijn ze naar op zoek en past het aanbod daarbij? Kunnen we het vastgoed aanbod gesegmenteerd uitserveren, zodat kopers ook daadwerkelijk iets zien dat binnen budget is, om een voorbeeld te noemen.

Dit werkt nu zelfs zo goed, dat betrokken makelaars ook in onze software werken. Het resultaat is dat marketing en sales nog beter samenwerken en zo van elkaar kunnen leren. Oftewel, kortere verkooptijden en nog betere marketing.

Nieuwe ontwikkelaars

Steeds meer vastgoed ontwikkelaars zijn geïnteresseerd in onze benadering van de markt en de HubSpot software die onze efficiënte aanpak mogelijk maakt. Inmiddels werken we aan heel veel nieuwe projecten voor Amvest, AM, Kondor Wessels, Timpaan, maar ook Heijmans en Fred’s Developers. Soms met HubSpot, maar soms ook zonder.

Bedankt!

Het partnership met HubSpot vertelt ook hoe Gusto Media werkt: we doen het samen. We investeren veel tijd in het beter begrijpen van de software. HubSpot helpt ons daarbij. Dat is niet alleen heel leuk voor onze persoonlijke ontwikkeling, maar ook in onze samenwerking met het bedrijf. En al onze klanten profiteren mee, want de nieuwste tools en toepassingen worden daarmee ook heel snel toegankelijk voor hen. Learning and doing!

Nu dus HubSpot Platinum Partner, als één van de weinige bureaus in Nederland. En daarom – namens Gusto: bedankt voor het vertrouwen van onze mooie klanten! Wauw! En bedankt Angela, Carlos, Sinead, Yaniv en vele anderen bij HubSpot! En bedankt – van mij persoonlijk – aan het toffe team van Gusto Media, aangevuld met onze goede, relevante en betrokken freelancers en iedereen om ons heen. Laten we doorgaan met de relevantie vergroten!

Wil je meer weten over onze aanpak of sta je zelf te popelen om aan de slag te gaan met HubSpot? Neem gerust even contact met ons op.

Laat een reactie achter