Gusto Media heeft HubSpot Goud!


De volgende halte in de Gusto reis is bereikt: we zijn Gold Agency Partner van HubSpot geworden. Een fijne bevestiging dat we goede stappen maken als bureau en tevens hét bewijs dat onze vastgoed marketing aanpak goud waard is.

Wat doen we bij Gusto dan? We helpen projectontwikkelaars, gemeentes en andere stakeholders bij het in de markt zetten van nieuwbouwprojecten en gebieden. Dat doen we door een locatie goed te duiden, content-wise. We schrijven rake teksten, filmen én editen fijne video’s en delen scorende social updates. Daarmee verzamelen we veel geïnteresseerden. Heel veel. De extra stap die Gusto zet, zetten we met HubSpot.

Met HubSpot analyseren we wie onze doelgroep nu eigenlijk precies is. Waar zijn ze naar op zoek en past het aanbod daarbij? Kunnen we het vastgoed gesegmenteerd uitserveren, zodat kopers ook daadwerkelijk iets zien dat binnen budget is? Dit lukt nu zelfs zo goed, dat betrokken makelaars experimenteren met werken in onze software. Het resultaat is dat marketing en sales nog beter samenwerken en zo van elkaar kunnen leren. Oftewel, kortere verkooptijden en nog betere marketing. En dat in een tijd dat er toch wat meer druk ontstaat op die markt.

Goud in handen

Toen ik eerder blogde over onze zilveren status bij HubSpot zei ik het ook al: uniek is het niet, want er zijn in Nederland meer bureaus die ook goud zijn (zeven, om precies te zijn). Maar dan doe ik ons wel een beetje te kort. Het is juist wel uniek. Onwijs uniek zelfs, want Gusto Media is het enige bureau in Nederland dat zich alleen focust op de vastgoedmarkt. Een kleine niche, waar we dus echt het verschil weten te maken.

Dat maakt mij trots. Natuurlijk op het vertrouwen dat we krijgen van onze klanten. Maar misschien nog een tikkeltje extra trots op het team dat iedere keer weer meer waarde uit de software weet te halen.

De reis gaat door – aim for the moon – maar dit is wel een toffe tussenstap. All aboard!? Je kunt ook instappen. Doe mee!

Laat een reactie achter