Tekengebied 1@3x

Oostzijderpark: niet zomaar een nieuwbouwproject in Zaandam. Het wordt een levendige wijk. Een wijk waar stedelijkheid, ruimte, comfort én bereikbaarheid samenkomen. Het is 5 minuten fietsen naar het centrum van Zaandam en 20 minuten treinen naar Amsterdam. De rijkdom van wonen in de stad, maar het heerlijke landschap van Noord-Holland en de Zaan in je achtertuin. Wat wil een mens nog meer?

De uitdaging

Het stedenbouwkundigplan ligt klaar en de architect heeft zijn pen al in de aanslag. Nu is het tijd om het gebied te laden. Maar er is eigenlijk nog niets. Geen naam, geen logo en nog geen verhaal. Samen met de opdrachtgever Timpaan en Ontwikkeladviseur ging Gusto Media aan slag. Op zoek naar de juiste naam en pijlers en daarmee de basis voor veel meer.

 

Macbook Oostzijderpark

De aanpak

Gusto Media organiseerde met alle belangrijke stakeholders een kick-off. De naam werd bepaald en de pijlers afgestemd. Met deze input hebben we het logo ontworpen. Dit vormt de basis voor de volgende stap.

Om beleggers meer uitleg te geven over het project lanceerde Gusto Media het Oostzijderpark Magazine. Een prachtig tijdschrift waarin we natuurlijk de stedenbouwkundige en de architect aan het woord laten, maar we ook heel veel meer van de locatie bespreken. Wat zijn de leukste festivals? Hoe vult de UIT-agenda zich? En wie zijn nu eigenlijk de smaakmakers van Zaandam?

Tijd om naar buiten te gaan. Accounts op social media claimen, vormgeven en koppelen aan de marketingtool HubSpot, want van daaruit rollen we ons contentmarketingplan uit.

Het resultaat

De juiste branding, een bak met content en state of the art marketingsoftware. Het project is nauwelijks in de lucht of er zijn al ruim 800 leads aan boord. Mensen die het project

snappen en niets willen missen. De lijst groeit door en door. We maken ons op voor de succesvolle startverkoop in januari 2019. Blijf ons tot die tijd goed volgen!

Opdrachtgever aan het woord

LAURENS DE CONINCK, TIMPAAN - NAMENS OOSTZIJDERPARK B.V.

"Gusto Media brengt een hele fijne combinatie van creativiteit en analytisch vermogen met zich mee. Dat maakt het enorm effectief. Het bedrijf werkt op een snelle en moderne manier samen en het is ook nog eens heel prettig schakelen. Fijn om Gusto Media aan boord te hebben."

Open the conversation.

Nieuwsgierig geworden? Je kunt ons alles vragen. Van onze
marktbenadering, strategie, research naar content en ga zo maar door.
Moet je wel even contact met ons opnemen. Vinden we leuk!